Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

--Taxin fick punka

Av Anki - 18 oktober 2011 11:54

Japp, min vanliga otur då.X-et skulle åka från Alnö och hämta mig och skjutsa mig till sjukhuset i går morse. Jag skulle vara där kl 06:30. Eftersom jag har viss dålig erfarenhet av hans punktlighet så var jag inte speciellt orolig när klockan tickade på. Så när han ringde 05:45 och sa att han stod i Ljusdadalen med punktering, då blev det panik i luckan. Det blev att sätta fart ut och skrapa is och ta min egen bil, svinhalt var det dessutom. Sen fick jag parkera utanför sjukhusingången och lägga nycklarna på däcket....Spännande :-) 15 min försenad och med andan i halsen kom jag iaf fram. Naturligtvis fick jag skitont i gallan av pre-opdrycken som jag hade smällt i mig sex st sen sön. em. Strax före 10:00 åkte jag iaf in i opsalen. Var skiträdd för ryggmärgsbedövningen men det var värre med katetern i handen som de inte fick in utan fick sticka om...Själva op tog bara en dryg timme men sen fick jag ligga kvar på uppvaket i åtta timmar eftersom bedövningen vägrade släppa greppet. Och varje gång de kom o kollade och jag skulle försöka att röra på tårna så höll jag på och kräktes. INTE kul, jag fick medel mot det men det var på gränsen ändå.När jag kom upp på avd igen så hann jag inte hålla emot reflexen. Och det fortsatte hela natten, blää.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards