Alla inlägg den 14 september 2011

Av Anki - 14 september 2011 22:26

Vedklyven är fixad professoriskt och jag hann en skvätt till innan min fotoperation. Men det är ju ingen katastrof för köra klyven kan jag ju göra bara svullnaden går ner så att jag får på mig skor/stövlar. Värre är det att jag inte kan motionera, tror jag får spunk......Blir irriterad på folk som överdramatiserar saker   

I går natt så sov jag mest ingenting p.g.a värken i foten men i natt hoppas jag det går bättre. Hoppas kunna måla klart i hallen och vardagsrummet snart, förra veckan gick det trögt eftersom B o L var här mest hela dagarna....

Längtar fruktansvärt efter en resa till Turkiet men det finns inga pengar och inget ressällskap....

Känner mig riktigt irriterad på nära och kära faktiskt   Till jul tror jag att jag ska resa bort och skita i allihop........bara bry mig om mig själv eftersom det gör alla andra......

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards