Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Anki - 25 augusti 2011 00:38

I dag så har det varit en sån där energifylld dag. Upp 06:00, gav djuren mat och rasta dem. Sen väckte jag Jonas och väntade på att han kom iväg med bussen. Släppte ut prinsessan och var jätteorolig eftersom hon hade så ont i ena bakbenet. Lurade en liten stund innan jag väckte Pontus och fixade fika till honom. Hade lovat att jag skulle skjutsa honom till Lucksta eftersom han hade sovmorgon.

Sen gick jag ut och kapade lite ved en stund innan jag fikade lite.

Sen skurade jag hela träpanelen i hallen eftersom jag skulle måla den sen. När jag väntade på att det skulle torka till så tog jag ut sängkläderna i killarnas sängar och städade lite i deras rum.Efter det så slipade jag lien för första gången i mitt liv och slog gräs/urskog bakom huset. Sen var det dags att göra lite chili con carne och när vi ätit så var det dags att måla panelen.Skitbra blir det !!! Sen tittade jag på Breaking News med Filip och Fredrik (mina favoriter för övrigt) och till sist så gjorde jag en Snoddaskaka till fotbollsmatchen i morgon.  Riktigt nöjd med min dag faktiskt......Nu ska jag sätta mig i sängen och sticka lite på Idas halsduk, sov gott    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards