Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Anki - 10 augusti 2011 01:07

Ja i lördags så var det ju Attmarlyran.Den avlöpte helt ok. Synd bara att jag inte hade nån chaffis som det var tänkt.....Men jag var redan då hängig så det gjorde inte så mycket. Jag skjutsade Pontus o Fredde till Sörfors sen på kvällen o sen cyklade jag till Mellangård, till fam Carlsson/Pettersson. Där åt vi kräftor och hade jättetrevligt. Börje,Barbro,Micke,Lotta,Peter,Anneli, Jennie och jag. Redan då hade min röst börjat avgå...På söndag så var det helt kört och jag var såå hängig och låg mest hela dagen. Nätterna är nog värst eftersom det blir jättetungt att andas. Så idag så fick jag ge upp och ringda vårdcentralen. Virus så klart så då ska det ju bara läka ut och det kan ta en till två veckor sa hon, doktorskan. Men du får inte prata så länge hesheten är kvar eftersom det kan skada stämbanden sa hon....Really nice, eller inte då   Och eftersom det är så tungt att andas så måste jag ringa så fort det förvärras.

Ja,ja, det finns de som har det värre eller hur? Det går ju trots allt över även om det tar några dagar.....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards