Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Anki - 5 juni 2011 21:45

Pontus råkade väcka valparna vid fem i morse o sen var det full fart till sju när de fick mat, och sen fullt ös till ca kvart över åtta. Då somnade de....och jag :) Klockan 10:15 ringde tfn, Hej det var jag som ringde om valp i går, vi är vid Attmars hembygdsgård nu.....OMG !!! Inte duschad, klädd eller ens fikat nåt. Snacka om eld i arselet....!! Som tur var så åkte de lite fel så jag fick en kvart extra  När de hade åkt så skulle Jonas o jag till Birsta en sväng innan det skulle komma två fam till. Och YES!! Det ena gänget kom en havtimme senare än bestämt och det andra 40 min tidigare än bestämt. Så det körde ihop sig rejält när 10 pers ramlade in samtidigt  och jag skulle skriva kontrakt,papper till jordbruksverket m chipnr. och informera om viktiga saker och samtidigt försöka att vara lite social....När det var överstökat så grillade vi och jag gick en avkopplande prommis och nu är jag helt slut   Ska försöka....komma i säng i tid i kväll. See you   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards