Alla inlägg den 16 april 2011

Av Anki - 16 april 2011 00:31

Lillstumpan har ont i magen....Hon skriker och gnyr omvartannat. Jag började att göra arraksbollar men sen fick jag gå och bära henne och småmassera då och då för att det skulla vara bra. Alltså hamnade smeten i kylen tills i morgon, likaså degen till havrekakorna som jag skulle göra.

Tvättat bilen ikväll. Men cirkus som vanligt här...När jag hade sprutat avfettning på bilen så märkte jag att sprutmunstycket på slangen var trasigt (frusit sönder?) Snabbt in och limmade och förstärkte med silvertape. Ut igen och testade reparationen. MEN ÅHH !! VATTNET SPRUTADE BAKVÄGEN !! In och hämta en morakniv och snabbt som attan skära av slangen. Alltså fick jag hålla ett finger på slangen för att få spruteffekt....med vatten som är kallt som is :-( Men,men, bilen är ren   .

Sen kom Pontus hem på kvällskvisten och hämtade datorn eftersom han skulle LANA. En kille som var hungrig så att han skakade. Han hade ätit nudlar och några bullar till middag  Det är mat för en 17-åring det....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards