Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Bryskt väckt...

Av Anki - 4 april 2011 00:46

Efter att jag möblerat klart i går kväll/natt så kollade jag ju på körslaget så klockan drog iväg innan jag nattade. Så när jag hade givit hundarna mat och rastat dem i morse, gick jag tillbaks till sänghalmen och bara somnade  .

Vaknade halv elva av telefonen :( Det var Pontus. Kan du hämta mig NU !! Jag är på Ica.....Varför är du inte kvar hos Nicklas? Jag sov inte där utan hos Erik S svarar han, och du undrar jag såklart varför han står på Ica. Jo för att Erik skulle till Matfors till en kompis så då dumpade de Pontus vid Ica. Tack fam Stiernström/Falk   Så det var ju bara att kasta sig in i duschen, klä på sig och åka till Matfors rakt av  De hade väl iaf kunnat skjutsa honom till Lucksta när de lurade honom att stanna i stan ist för att åka med Daniel o Nicklas hem på natten. Men det är kul att jävlas.........

Sen var vi till stan och Björneborgsgatan en sväng och killarna fick varsin nyckel till Bennys lägenhet. Den var rätt hyfsad faktiskt, han har ju tur som har kontakter. Tror t.o.m att Jonas tyckte att den var bra och det är positivt.

Kanske mamsen får sin första lediga dag på 2½ år snart   

 
 
Ingen bild

Maria

5 april 2011 07:14

Vilken dag pratar vi om egentligen? Om det var fredag var unge Herr Falk hemma 23.10 för att gå till sängs och sen köra Högskoleprovet heeeela lördagen. Om det var lördag var samme unge Herr Falk hemma och om det var söndag var densamme hemma hela söndagen.
Jag förstår inte vad den unge Herr Falk har att göra med att Pontus blev lurad/övertalad?? att sova hos sin kusin och sedan bli avsläppt vid Ica?? Kusinen måste ju ha förvarnat honom, eller?????????

Anki

11 april 2011 22:41

Passa hjärtat, unge herr Falk var helt oskyldig :-)) Men det vet du ju redan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards