Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Anki - 15 februari 2011 08:01

Nämen nu får det vara slutsnöat snart tycker jag..... Jonas hade en lektion idag och det var arbetsstuga så han är hemma och pluggar till final examination (tveksam stavning). Pontus hade feber :( hoppas att det går över (tack ...)

I natt var jag uppe till 03:00 och eldade och upp igen 06:10 och elda. Läängtar till sommaren. Gud vad jag önskar att jag hade råd att åka en sväng till värmen !! Men drömma och titta på bilder är gratis   Nu ska jag mysa en stund och sen måste jag försöka lösa problemet med vattenläckaget i källaren som har blivit mycket värre. Hur vet jag inte, har ju inte råd att ta hit nån fackman men det börjar bli katastrofartat nu. Rinner vattnet ut på golvet så fryser ledningen till borrhålet och då är det kört :(  

Av Anki - 15 februari 2011 01:52

                

Av Anki - 15 februari 2011 01:28

Var riktigt duktig i kväll. Bäddade rent i sängarna, klippte Jonas och bakade bullar. I morgon ska jag beställa vårgardiner till vardagsrummet, lila linnegardiner tror jag att det blir. Läckert och vårligt. Tänkte köpa gula först men då ledsnar man efter nån vecka tror jag.

Pontus fick åka med grannen till fotbollsträningen förut ikväll. Jag tyckte att de blev borta länge och när han äntligen kom hem så var han helt blåfrusen.

Då hade de fått stå ute och vänta på honom i nästan en timme svettiga, iklädda endast träningskläder i -24. Hur jävla dum i huvudet får man bli   Och sen hade han suttit och skällt på Fredde och sagt att han fick jävlar inte vara hemma från skolan om han blev sjuk. Inte alla bestick i lådan skulle jag vilja påstå. Vore jag honom så skulle jag nog tänka nån gång extra innan man retar grannfrun för mycket..........................

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards