Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Anki - 9 februari 2011 08:48

Sitter och kollar på nyhetsmorgon och kan ju inte annat än tokskratta. Jonas Wahlström från Skansen är och visar upp reptiler, ödlor och spindlar. Programledaren håller först i en mjölksnok som är helt ofarlig......Plötsligt biter den sig fast i handen på honom så att han blöder!! Då får han hålla i en geckoödla i stället, som är jättesnäll....Oops, rätt som det är så hugger den sig fast i handen på honom så han blöder på den andra handen!! Jonas blir lite olycklig och säger att Anders nog höll i geckon för hårt och ger honom en stor äcklig spindel i stället. Den bits inte men den kan stickas säger han försynt medans blodet rinner från båda händerna på den stackars programledaren. Sen blir det reklam.....  

Av Anki - 9 februari 2011 00:07

Förut i kväll så var det hemmamatch för Dragons och jag var in och hjälpte Mia i insläppet. Efter pausen så gick vi och satte oss vi också och tog en kopp kaffe. Vi satt bakom spelarna och tvärsöver planen så satt det 15  st italienare. De är här och jobbar och hade blivit bjudna av firman de jobbar åt. Vi hade jätteroligt åt en av dem, för han tyckte nog inte att det var nån höjdare. Han hade nog hellre gått och tagit en öl och kollat lite på "svenska flicka". Han satt och tillverkade ett pappersflygplan som han verkade väldigt stolt över   Smilla och jag tog en mysig prommis på förmiddan i solen. Nu har jag gjort en laddning chokladmuffins igen....

I morrn så är det dag för ombesiktning av bilen. Fixat det som går och så trixar man lite.

Har suttit och klurat på det där med min hemsida och konstaterar att jag måste nog hyra in mig på ett webbhotell för att kunna uppdatera den själv. Det finns gratis webbhotell men de är inte så bra så man ska nog inte låta snålheten bedra visheten där.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards