Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Anki - 7 februari 2011 16:57

Det kan ju faktiskt vara rätt så vackert med vinter också eller hur?     

Av Anki - 7 februari 2011 16:14

Så har det då varit en sån där skitjobbig söndagnatt igen. I det här huset är de halvdöda på fredagkväll men på söndsag kan de inte sova... Så i går höll jag på att dona och greja tills klockan var runt två, och tänkte dum som man är att nu får man sova nån timme iaf. Tror inte att jag hann och somna till riktigt ens innan jag blev väckt första gången. Av ett sms....Är du vaken mamma? Hm..ja nu är jag det =( -Jag kan inte sova. En stillsam fundering, varför måste man väcka mig för att säga det ?? Sen är man törstig, hungrig, går på toa...kollar om jag är vaken.Och när klockan är fem inser jag att det inte är nån ide att ens försöka sova utan slår på HansPetter (den bärbara HP:n) och kollar lite trav....

Och så idioterna som gnäller, flämtar och rider oupphörligt. Oh my God !!! Nu är jag svintrött men nu ska det fixas mat. Sen ska Pontus, Fredde och nån från Härnösand skjutsas till Åkersvik på fotbollsträning som är 19:30-21:00. Jag behövde ju inte åka i lördags för då skjutsade grannen :)

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards