Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Anki - 6 februari 2011 18:19

Ja idag har det varit en härlig dag med underbart väder. En prommis i solen med Smilla, galningarna lämnade vi hemma. Gud i himmelen vilken tur att karlar inte beter sig som hundar när de är tänd på nån. De rider på varandra framifrån och bakifrån, sparkar undan bäddar och mattor, pinkar på allt som tiken har varit i närheten av och gnäller och grinar och lever rövare...Dygnet runt !!!! 

Pysslat lite och gjort världens godaste köttgryta. Nu ska jag åka uppåt byn och ta en fika. So long långkalsong.... 

Av Anki - 6 februari 2011 00:48

Pontus och jag satt och kollade på filmen på femman förut ikväll. När den var slut så blev det lite tråkigt.Killarna älskar mina chokladmuffins så vid halvelva satte jag igång och  gjorde nämnda bakverk. När de var klara så plockade jag undan och Jonas kom in köket och flinade och sa Skitgoda muffins mamma......Efter en stund gick jag in till Pontus och undrade om han inte ville ha.

Stick och stäng dörrn fräste han åt mig! Jag tror att snart rinner bägaren över för undertecknad....Före det hade han talat om att jag måste klippa honom nu i helgen. Gud vad jag skulle vilja få vara "barnledig" en vecka....Har inte haft en endaste dag för mig själv på två och ett halvt år   Bara denna ständiga uppassning............

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards