Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Anki - 2 februari 2011 00:28

Har en son som är som en osalig ande på nätterna så i går natt hade jag inte sovit en blund när klockan var kvart i fem. När klockan ringde 06:10 så kändes det som om jag hade varit på världens party, det bara snurrade i huvudet. Väckte den andre och när han skulle sätta sig vid bordet var det nåt som knastrade/smällde till. Var det ditt knä sa jag? Nej höften svarade han och grimaserade illa. Jag blir mer och mer hatisk på Matfors VC. Vi kollade och han hade bara tre lektioner så jag sa att han skulle ta en diklofenak och lägga sig igen. Gode Gud jag får kanske sova nån timme om jag har tur !! Senare på em så gick jag och hundarna en prommis. Hej hopp när vi hade gått ca tre km började  mitt knä krångla så jag vände hemåt igen. När vi gått en bit tll så började höften på andra sidan att jäklas och jag höll inte på att ta mig hem igen.

Hem kom vi och sen var det bara att göra sig redo för att åka till träning i stan.

Under tiden åkte jag till Birsta och bytte Adidaströjan som Pontus fick i födelsedagspresent.

När vi kom hem så badade jag Smilla eftersom hon ska paras nu i dagarna. När vi rusade ut från duschen och ut på altanen för att hon skulle ruska av sig, så tog jag ett steg bakåt för att inte bli blöt. Ooops........Då klev jag på en väldigt död råtta som vår gulliga katt hade placerat på dörrmattan åt matte. Blää......Nu ska jag gå och krypa ner i sängen och hoppas att jag får sova lite mer i natt. Det känns som om kroppen behöver ha mer än 1-2 timmars sömn/natt   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards