Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Anki - 27 januari 2011 01:04

När jag äntligen kunde köpa min efterlängtade bärbara dator så är det ju naturligtvis fel på den. Den har bråkat ända sen jag kom hem med den men jag tänkte inte så mycket på det från början. Den uppdaterade samma saker och slog av gång efter annan.Nu slår den av på en gång jag startar den och när jag startar en gång till så gör den startreparation och systemåterställning. Och så tappar den virusskyddet hela tiden.

Jag ringde konsumentrådgivningen och de sa att om de är sura så får jag ingen ny utan de skickar den på rep.

Så med andra ord så har jag köpt en trasig dator för nästan tretusen kronor och Siba behöver inte ta ansvar. Man kan ju undra varför det heter att man har garanti på grejor man köper. Det är förjävligt att man ska måsta köpa en tilläggsförsäkring på 500 :- för att garantin ska gälla.

Men jag ämnar INTE ge upp utan strid. I morrn åker jag till Siba med backup och laddad till tänderna.   .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards